piątek, 6 marca 2015

Paco Rabanne "Lady Million" and Super Playboy Women

Hej :) Nigdy wcześniej nie pisałam na blogu o perfumach, więc pomyślałam, że dzisiaj zdradzę Wam mój sekret, hehe :) Szczerze mówiąc mam dwa ulubione zapachy. Pierwszym z nich jest Paco Rabanne "Lady Million", natomiast drugim Super Playboy Women :)

Hey :) I have never written about perfumes on my blog before, so I thought to tell you my secret, hehe :) To be honest, I have two favourites. The first one is Paco Rabanne "Lady Million", the second one is Super Playboy Women :)

Paco Rabanne "Lady Million"

Zachęcona bardzo dobrymi opiniami i świetną reklamą postanowiłam sprawdzić czy rzeczywiście ten zapach jest jak milion dolarów :)) Mogę śmiało powiedzieć, że tak! Jestem zachwycona tymi perfumami, ponieważ zapach utrzymuje się niesamowicie długo i jest niezwykle zmysłowy i elegancki, idealny na wieczór. Zapach Lady Million jest świeży i kwiatowy, a w bazie również drzewny. Wyczuwalnymi nutami są aromaty gorzkiej pomarańczy połączonej z malinami, jaśminem i gardenią, neroli oraz ambry, z dodatkiem paczuli, która dodaje niezwykle kuszącej słodyczy. Te perfumy są idealne dla kobiet, które są pewne siebie, odważne i uwodzicielskie. Również opakowanie jest bardzo piękne, bo wygląda jak diament :)

Encouraged by the very positive feedback and great publicity I decided to check, is really this fragrance like a million dollars :)) I can say that yes! I'm so delighted with these perfumes, as fragrance lasts incredibly long and it is extremely sensual and elegant, perfect for evening. The fragrance of the Lady Million is fresh and floral, and also based on wood. Distinguishable notes of bitter orange flavors are combined with raspberry, jasmine and gardenia, neroli and amber, with the addition of patchouli, which adds a very tempting sweets. These perfumes are perfect for women who are confident, brave and seductive. Also the packaging is very beautiful, because it looks like a diamond :)

Super Playboy Women

Moim drugim ulubionym zapachem jest Super Playboy Women. Kompozycję otwierają zaskakujące owocowe nuty koktajlu margarita. Nuty serca to sterlicja i frezja, a nutami bazy w tym zapachu są ambra, drzewo sandałowe i piżmo. Ten zapach jest bardzo słodki, kojarzy mi się z króliczkami Playboya xD

My second favourite fragrance is Super Playboy Women. The composition opens surprising notes of fruit margarita cocktail. Heart notes are sterlicja and freesia and the base notes in this fragrance are amber, sandalwood and musk. The fragrance is very sweet, it reminds me of the Playboy playmates xD

Jakie są Wasze ulubione perfumy?
What's your favourite perfumes?

17 komentarzy:

  1. Mam te pierwsze, różowe <3 UWIELBIAM <3 dostałam na gwiazdkę hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. both of them look seem great. I don't have a favourite perfume right now.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapachy z Playboy'a <3

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam pierwsze <3
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. carachel, obecnie mam "catch me":)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam zapachów ale lubię testowac nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. UUU I would love to have Lady Million...Great post! :D
    ♥Kristina

    http://vrgov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this perfumes. ^^
    New post is online....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych Lady Million ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have the Playboy one, love the bottle!

    http://retro-electric.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Обожаю Леди на миллион ))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow great perfumes are there. i would be again visit here!
    freebcd.com

    OdpowiedzUsuń